Tuesday, June 14, 2016

Hari Bahagia

Assalamualaikum and hai.

It has been more than a week I changed to 'Puan' title.

Alhamdulillah, majlis aku dan pasangan telah selamat berlangsung. Syukur sangat dipermudahkan segalanya walaupon macam macam masalah menimpa. aku malas nak citer kisah kisah sedih tu hari ni. bia aku simpan dulu.

Tarikh keramat 20 Mei 2016 aku selamat diijabkabulkan dengan pasangan Muhammad Qamarul Badruddin bin Kamarudin. seorang guru sekolah agama, 3 tahun lebih berusia dari aku. 21 Mei 2016 majlis berlangsung dengan baik.

Dan tanggal 4 June 2016, 2 hari sebelum umat Islam menyambut Ramadan, orang bachok selamat menyambut aku datang terlebih dahulu. hehe. majlis bertandang sebelah lelaki.


Sekadarnya untuk entry ni, citer panjang menyusul nanti. part sedih, kami pjj.:(


I is feeling tuyusss! ahaha

Thanks b. I love you!

Part ni lawak. cincin xmuat haha. rupanya cincin dia nak sarung jari kelingking. aku g sarung jari manis. memang xmuat la. hahhaa

Berkerut kerut muka dengar tok imam cakap. pasal lama sangat. naik kebas kaki kaki. hahaa



Semoga aku menjadi isteri solehah untuk suami tercinta. aamiiinnn.




p/s : kawen tu best! ;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...