Monday, May 9, 2016

Selepas 2 Tahun


Bismillah.


Assalamualaikum duhai warga blog yang budiman.



Haha I'm back after almost 2 years. Tak tahu la apa yang menarik aku untuk coret something kat sini hari ni. Rasa terpanggil je. Ada ke yang rindu nak dengar aku mengarut? Haha macam takde je. Dua tahun hilang takde yang cari pon. T.T

Owh by the way, how are you guys? Seriously rindu nak update blog. Nasib aku baik je persatuan blogger tak remove blog aku ni. Haha ada persatuan ke? (wondering jap). Kalau tak menanges la sebab sayang kalo hilang post post lama kat sini. Blog ni da macam diary aku da.

Emm back to my life, hidup aku sekarang alhamdulillah bertambah baik dan teratur. Kalo last 2 years aku ada share dengan semua pasal one of my best friend yang nak kawen tu kat SINI, kali ni episod dia lebih kurang. Tapi pengantinnya tu aku. Haha believe it or not? Aku pon tak. Cia cia cia.


Lebih kurang 10 hari lagi episod puan bermula. So far semua preparation still on the track. Alhamdulillah Allah SWT permudahkan segalanya walaupon terlalu banyak benda aku lakukan sendiri disebabkan keadaan kesihatan mak aku sangat tidak mengizinkan beliau untuk buat kerja berat. Actually guys, banyak benda sangat aku nak share, rasanya sampai tak menang jari nak tulis kat sini. Nanti la aku citer satu satu.

Dari segi hantaran, DIY, doorgift ada yang aku buat sendiri dengan bantuan adik adik, dan untuk VIP punya pulak aku tempah je. Serious banyak makan duit la kawen ni tapi bila pikir it is like a reward for myself dan untuk kebahagiaan aku, selepas bermacam episod duka cinta aku, aku semakin semangat nak kawen. Haha boleh camtu?


And who is the groom? Just wait for the day. And in sha Allah, ada kesempatan nanti aku share dengan all beautiful readers kat sini. 


Orang kata kalau da jodoh, tak ke mana. Lari la ke planet mana skali pun, Allah da tetapkan he is the one and the best for me, alhamdulillah terima kasih Allah. And I really believe that only You knows who is the best for me. 




Terasa nak share pulak cerita pasal kahwin aku ni. Wait for the next entry ya!

I miss you Beautiful Life!muah.



Jumpa lagi.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...