Wednesday, May 18, 2016

Road to Wedding

Bismillah.

Assalamualaikum and hai.

Today is my last working day before my wedding. and alhamdulillah, so far dipermudahkan dengan bantuan family dan orang terdekat. lega sikit rasa hati.

By the way, berita gembira alhamdulillah mak da dibenarkan discharged hari ni. syukur alhamdulillah. terima kasih Allah sebab mendengar dan memakbulkan doa aku. semoga mak terus sihat dan gembira dan berselera makan. aamiiinnn.

Kalau sebelum ni kerja aku audit orang, hari ni aku diaudit oleh pihak DRB Hicom. alhamdulillah everything's going smoothly.

Perihal kawen, semua berjalan dengan lancar setakat ini. and u know what, aku da pegi fitting baju lagi skali semalam. my dress quite simple but i love it. tak sabar nak pakai. semalam deal dengan kak nurul, katanya hari ni nak setup pelamin. malam ni. sempatla aku sampai rumah. in sha Allah.

Aku tak sabar nak balik. selamatkanlah perjalanan pulang aku ke kampung pada petang ini ya Allah.

Wish me the best for my wedding and marriage guys! 




p/s: anak buah sponsor krepek bawang oi. haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...