Friday, October 17, 2014

Calon Pilihan Hati

Bismillah.

Assalamualaikum and hai.

Haa kan da cakap, kalo da start aktif, asyik post aku jela duk naik kat dashboard kakanda semua. Jangan pasni unfollow sudah la.

Al kisah setahun 3bulan yang lepas, aku ditawarkan kerja dekat sebuah company automotif dekat ngan kampung aku, yakni sebelah negeri iaitu dekat Pekan Pahang. Kalo ada yang ikot cerita aku di BBraun dulu, ni alkisah selepas aku berenti kerja sana.

And at the same time, aku jugak dapat tawaran dari sebuah manufacturing company yang produce medical products, yang ni dekat Taiping, Perak. Kalo diingat balik, cerita aku pergi intebiu dekat Taiping ni memang haru gile. Terpaksa menyusahkan orang yang time tu tengah sayang gile la. Haha tapi tu dulu la. Tapi still aku nak ucapkan jutaan terima kasih la kat dia sebab tolong aku masa tu. Kalo dia baca entry aku ni la.;p

And today, guess which one I chose?

Haha ofcos aku pilih yang dekat. And sekarang da setahun 3bulan 2 hari aku adalah seorang executive engineer kat Isuzu Hicom (M) Sdn Bhd. Dan alhamdulillah, aku sayang kerja aku sekarang. Sangat. Plus dapat boss yang sporting and humble gile , dengan anak anak buah yang sangat supportive and lawak gile, yes aku bersyukur.

Cukupla pasal keje. Aku tak prefer sangat cite pasal keje dalam blog ni. Sebab macam boring. Haha baik cite pasal plan nak kawen. Ehh.


Company sekarang. Alhamdulillah much better than before.

Oke dear, see you next entry.

With love,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...